你好,这里风清,所有文章禁止转载。脑洞清奇,文笔还在锻炼中。感谢关注我的你,希望我的文能让你喜欢。

歌词《星空》

这个是我原来写短篇《星空》配的歌词,单独放上来吧。PS:翻译来自谷歌。中文是本人原创。

——————————————————
On this wonderful night
在这美好的夜晚

Stars are full of stars
繁星漫天

Moonlight gently brushing
月光温柔地照拂着

I hold your hand
我牵着你的手

As if holding the whole world
仿佛握着整个世界

You're like a meteor
你就像一颗流星

Broke into my world
闯入我的世界

But I do not know how to keep you
可我不知该如何留住你

My dear
我亲爱的

On this wonderful night
在这美好的夜晚

Stars are full of stars
繁星漫天

Meteor across the head
流星划过头顶

Took my prayer
带走了我的祈愿

But not take my love
却带不走我的爱”

Time is passing
时光在飞逝

The time is just passing by
岁月已流走

You know I've been waiting for you
你可知我一直在等你啊

Would you like to go with me?
你愿意和我一起走吗?

My dear
我亲爱的?

My world is less of you
我的世界少了你

Just like the night sky without stars
就像夜晚的天空没有星星

May my future be with you
愿我的未来能有你陪伴

I will not be separated
愿你我不再分离

My dear
我亲爱的

You are in my heart
你在我心中

Forever the brightest star in the night sky
永远是夜空中最亮的那颗星

Will forever be
永远都是。

END

评论
热度 ( 18 )

© 风清扶明月 | Powered by LOFTER